Brandkorpset Holbæk

EFTER CA.14 ÅR PÅ POSTEN SOM WEBMASTER FOR HOLBÆK BÅDELAUG TAKKER JEG AF

Og det betyder at vi har behov for at finde en ny webmaster for hjemmesiden til Holbæk Bådelaug.

DU KOMMER TIL AT ARBEJDE MED INDLÆG I OPEN SOURCE CMS WORDPRESS

Der er IKKE behov for at hele hjemmesiden skal redesignes eller lignende.
Og der skal IKKE skiftes CMS.
Hjemmesiden er sat til automatiske opdateringer så kommende webmaster skal ikke bruge tid på at opdaterer diverse Plugins (udvidelsesmuligheder) der er installeret.

Du kan have fokus på det væsentlige = At opdaterer hjemmesiden med nye indlæg og smårettelser på sider hvis der f.eks sker ændringer i priserne e.l.

KAN DU ARBEJDE MED ET WORD-DOKUMENT OG GEMME DET SOM PDF..?

Som du kan oprette, gemme, redigere og formatere teksten i = Så er du parat til at arbejde med vores hjemmeside.
Nybegyndere i IT kommer IKKE i betragtning.

DER SKAL TYPISK UDGIVES INDLÆG PÅ HJEMMESIDEN OG MÅSKE SKAL INFORMATIONER PÅ SIDER

Tilpasses. Der kommer få indlæg fra medlemmerne, og er typisk referater fra afholdte bestyrelsesmøder og referater + indkaldelser til generalforsamlingen og medlemsbladet Maagen der skal udgives som PDF-dokument.
INTERESSEREDE KAN SKRIVE TIL FORMANDEN FOR HOLBÆK BÅDELAUG
Per Frederiksen. De vil derefter blive vurderet af webmaster og jeg skal nok sætte den kommende webmaster ind i opgaverne. Jeg løber IKKE af posten før der er fundet en ny webmaster.

DET HANDLER KUN OM AT DU KAN
  1. Logge ind på hjemmeside-platformen (du får koderne der ikke må videregives i nogen form eller art)
  2. Oprette og udgive et nyt indlæg
  3. Redigere i en side, gemme og udgive den igen (kort sagt en opdatering)
MELDINGEN OM MIN FRATRÆDELSE SOM WEBMASTER FOR HOLBÆK BÅDELAUG SKER I GOD TID

Netop med det formål at der er tid til at finde en ny webmaster. Jeg medvirker aktivt i overdragelsen af hjemmesiden til den nye webmaster (og vurderingen af potentielle interesserede).

NÅR INTERESSEREDE HAR MELDT SIG TIL FORMANDEN

Kommer de interesserede til at bliver vurderet af nuværende webmaster – og jeg skal nok hjælpe med at sætte den nye webmaster ind i opgaven og brugerfladen.
Du bliver ikke sikkerhedsgodkendt til at pille i indstillingerne for hjemmesiden via webhotellet.
Betalingen og fornyelsen af webhotellet sker automatisk og ligger hos bestyrelsen for Holbæk bådelaug.
Så det bliver der ikke noget “Fnidder” med 😉

Jeg har været glad for at servicere medlemmerne af Holbæk bådelaug gennem 14 år – og havde håbet at jeg som jobsøger kunne anvende det som en IT-referencer: Det har ikke været muligt i DK.
Fremover arbejder jeg kun med maritim formidling hvis der er beskæftigelsesperspektiver i det.

Jeg vil gerne benytte lejligheden for at takke for et fantastisk samarbejde med formanden og bestyrelsen, der har givet mig fuld kommando over kommunikationsafdelingen ombord på skuden Holbæk Bådelaug.
Jeg er sikker på at det fantastiske samarbejde vil fortsætte med den nye webmaster.

OM JEG FORTSÆTTER SOM DPO FOR HOLBÆK BÅDELAUG VIL TIDEN VISE
Indtil videre er jeg fungerende frivillig DPO og det betyder at jeg skal orienteres hvis der sker databrud i foreningen Holbæk bådelaug. Vi er ikke underlagt lovkrav om at vi som forening skal have en DPO.

MED VENLIG HILSEN

Frank Skibby Jensen – Webmaster for Holbæk bådelaug