Skure - Holbæk Bådelaug

PLADS-ØNSKER OG ÆNDRINGER FOR SÆSONGEN 2016 I HOLBÆK BÅDELAUG

Logo Holbæk Bådelaug - et anker, vand og to træer

Logo Holbæk Bådelaug – et anker, vand og to træer

Det er tid at tænke på havnepladser og kabiner, samt andre ændringer for sæsongen 2016 i Holbæk Bådelaug.

Først og fremmest vil bestyrelsen bede alle medlemmer, der endnu ikke har givet deres mailadresse, om, at
skrive adressen på slippen her og lægge sedlen i postkassen på havnen, eller maile den til formanden på
frederiksenper@hotmail.com

VIGTIGT !

Medlemmer, der har fast bådeplads og ikke ønsker ændringer, skal ikke indsende slippen

Medlemmer med låneplads, skal indsende slippen.
Medlemmer, der ønsker andet, eller har ændringer i henhold til nedenstående skal indsende slippen.

Alle tidligere anmodninger annulleres herved, det gælder alle former for henvendelser.
Det er vigtigt, hvis ikke du har fast bådeplads i havnen, hytte, kabine eller lign., og ønsker at komme i betragtning ved uddeling af ledige pladser, hytter, kabiner, at du kommer slippen i postkassen ved klubhuset, sender den til formanden eller afleverer den på generalforsamlingen.

Slippen/dine ønsker skal være havneudvalget i hænde senest 1. marts 2016

Er du i tvivl, om bestyrelsen har modtaget dine ønsker, så kontakt formanden inden den 1. marts. Uddeling af pladser og andre ændringer foregår i april måned.

PAPIR-TILMELDING “SLIP”

Print, udfyld og aflever i postkassen ved Klubhuset…